laatste dag op mijn stage - Reisverslag uit Stakroge, Denemarken van stefan voermans - WaarBenJij.nu laatste dag op mijn stage - Reisverslag uit Stakroge, Denemarken van stefan voermans - WaarBenJij.nu

laatste dag op mijn stage

Blijf op de hoogte en volg stefan

07 Juli 2015 | Denemarken, Stakroge

zo mijn laatste dag stage in denemarken zit erop morgen vroeg rijden we weer naar huis toe. ik heb het hier goed naar mijn zin gehad een een hele leuke leerzame tijd gehad hier in denemarken ik wil familie van schaik enorm bedanken voor de leuke en leerzaame tijd in denemarken
tot de volgende keer .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

stefan

Actief sinds 20 April 2015
Verslag gelezen: 1043
Totaal aantal bezoekers 2818

Voorgaande reizen:

01 Juni 2015 - 10 Juli 2015

stage lopen in denemarken

Landen bezocht: