de eerste 2 weken vlogen voorbij - Reisverslag uit Stakroge, Denemarken van stefan voermans - WaarBenJij.nu de eerste 2 weken vlogen voorbij - Reisverslag uit Stakroge, Denemarken van stefan voermans - WaarBenJij.nu

de eerste 2 weken vlogen voorbij

Blijf op de hoogte en volg stefan

16 Juni 2015 | Denemarken, Stakroge

hallo
de eerste 2 weken zijn al weer om ze gingen snel voorbij ik voel me helemaal thuis hier op de boerderij
de afgelope week hebben het laatste deel van de 1e snee ingekuild daar zijn we druk met bezig geweest verders hebben we nog veel meer gedaan ik mag bijna alles doen hier en je hebt gelijk veel verantwoordelijkheid dat vind ik erg leuk en leerzaam ook zijn we een keer met de andere stagelopers uit mijn klas opstap geweest dit was heel gezzelig ook hebben we al wat meer van denemarken gezien vooral de mac hebbe we al goed uitgeprobeerd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

stefan

Actief sinds 20 April 2015
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 2834

Voorgaande reizen:

01 Juni 2015 - 10 Juli 2015

stage lopen in denemarken

Landen bezocht: