de eerste paar dagen - Reisverslag uit Stakroge, Denemarken van stefan voermans - WaarBenJij.nu de eerste paar dagen - Reisverslag uit Stakroge, Denemarken van stefan voermans - WaarBenJij.nu

de eerste paar dagen

Blijf op de hoogte en volg stefan

03 Juni 2015 | Denemarken, Stakroge

hallo.
ik heb hier mijn 2e dag gehad het bevald heel goed ik heb al veel verschillende dingen mogen doen ik begin het bedrijf goed te kennen. morgen word de eerste 10 ha gras gemaaid de rest van het gras word pas volgende week gedaan omdat het land nu nog te nat is

  • 03 Juli 2015 - 10:00

    M. Bogaerts:

    Hallo Stefan,

    zo te horen zit je helemaal op je plek.
    dat is natuurlijk hartstikke fijn.
    bovendien is jouw stagebegeleider ook lovend over je.
    dus beter kan het niet.

    ik wens verder nog een leerzame en fijne stagetijd toe,

    M. Bogaerts

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

stefan

Actief sinds 20 April 2015
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 2829

Voorgaande reizen:

01 Juni 2015 - 10 Juli 2015

stage lopen in denemarken

Landen bezocht: